You are here

Стався клуб #50

5 червня стався 50 клуб

Локацiєю 50го зібрання став «Автодом Атлант М Київ Схід»

Програма була така:

  1. Юра Голубовський (прес-секретар Клубу) виступив з промовою: Дзеркало епохи або навіщо збирати рекламні проспекти в цифрову еру;
  2. Інесса Пшенична (засновник консалтингового агентства Innovative Luxury Consulting): VIP погляд на продаж автомобіля кліенту як тривалий процес;
  3. Роман Нуждов (коуч по маркетингу): про маркетингову короткозорість.

Пряма мова Юрiя Голубовського:

Несподівано для себе я виступив з історичною доповіддю на 50-му клубі «Директорів Автобізнесу». Розглянув рекламу радянського періоду та взагалі тему історичних проспектів. Реклама в СРСР завжди була чимось майже не пристойним. Адже в країні загального дефіциту пропонувати народові купити що-небудь, особливо якщо народ стоїть у багатокілометровій черзі можна лише знущання. Проте існував експорт. А ще деякі громадяни вже тоді жили у створеній для них оазі капіталізму – «Берізка».

А якщо так – куди ж без реклами?

Як не дивно, але реклама у СРСР була. Вже у 20-х роках почали активно закуповувати автомобілі та мотоцикли. Навіть для копіювання особливо вдалих конструктивних рішень. Проводились виставки, друкувалися проспекти російською мовою. А ще з 1929 року спеціально для СРСР випускався «Довідник американської промисловості та торгівлі» (АМТОРГ). У ньому можна було зустріти таку рекламу. «Пакард. Будівельники автомобілів» (1930). Або таку – автомобілів Ford.

Особливу подяку хочу виказати Вікторії Моргаленко, директорці по маркетингу «Автодом Атлант М Київ Схід», за надане приміщення для проведення зустрічі.

Далi -- фотодайджест в обличчях і малюнках

Матеріали на сайті: