You are here

Клуб #46: Ice, Ice Baby!

Ідея цього заходу прийшла від Анни Баранової (Chayka driving school). Підтримали її Руслан Сидоренко (Nissan Motor Ukraine) та Сергій Богданов (Богдан Авто Подол). Ну і без Рєзніка Іллі ніяк!


Обов'язковий інструктаж по техніці безпеки та основних етапах тест-драйву

Задум був зробить порівняльний тест драйв кросоверів різних класів в їх ареалі. Стадіон, Чайка, слякоть!


Зазвичай у таку погоду інший учасники дорожнього руху бачать кросовери здебільше з такого ракурсу

В тест-драйві прийняли участь новітні моделі автомобілів Nissan та Subaru, які були надані імпортерами:

  • Nissan X-Trail AWD с гибридною електричною трансмісією e-Power (сумарна потужність 213 к.с., в т.ч. бензиновий двигун рабочим об'ємом 1.5 л)
  • Nissan Qashqai FWD с гибридною електричною трансмісією e-Power (сумарна потужність 163 к.с., в т.ч. бензиновий двигун рабочим об'ємом 1.5 л)

  • Subaru Forester AWD CVT с атмосферним бензиновим двигуном 2,5 л потужністю 184 к.с.)

  • Subaru Crosstrek AWD CVT с атмосферним бензиновим двигуном 2,0 л потужністю 156 к.с.)

Та у якості "печки" ми використовували відносно старенький KIA Sportage генерації QL (модель 4го покоління, випуску 2015...21 років). Дизель 2,0 потужністю 185 к.с., класичний гідромеханічний "автомат" та також повний привод з муфтою на задній міст як у решти учасників тесту. Зараз таких вже не виробляють!

Задався тест драйв, учасники склали своє враження про авто! Було драйвово!

А кому драйва не вистачило, тренери провезли на кільцевому Renault Clio RS по кільцю автодрому "Чайка"!!!

Дякую за талант і ідею Анні Барановій,
Chayka Driving School

Голова клубу Олег Диващук

Фото Юрий Голубовський

Матеріали на сайті: 

Коментарі

Моя особиста думка в підсумку проведенного тест-драйву:

Всі ми керуємося різними міркуваннями при виборі автомобіля. Мої критерії при виборі KIA Sportage в вже далекому 2018 році були такі: кліренс не менше 180 мм, повний привід, універсальний кузов, класичний "гідроавтомат", динамика разгону від 0 до 100 км/год менше 10 секунд. Їздити в ліс по гриби, взимку впевнено пересуватися нечищеними заміськими дорогами місцевого значення і т.д. Тому я купив KIA Sportage 2.0 CRDi AWD 6A/T 4-го покоління.

Спочатку про приємне особисто для мене: мій Спортяга зірвав "приз глядацьких симпатій" тренерів автодрому! Він потужний, можна повністю відключити електроніку, що страхує, на відміну від інших учасників тесту. Муфта у приводі заднього мосту дійсно забезпечує повне блокування (розподіл крутного моменту між мостами 50/50), та адекватна добре прогнозована поведінка при динамічній їзді із затяжними ковзаннями. Я володію цим автомобілем шостий рік, але тільки зараз, після цього тест-драйву під наглядом професіоналів з автошколи "Чайка" я почав підозрювати, що раніше на слизьких дорогах я і близько не наближався до меж його можливостей!

Сподобався Subaru Forester: порівняна зі Sportage потужність, але бензиновий двигун без наддуву забезпечує дуже веселий відгук на педаль аксселератора, що дозволяє "продавлювати" електроніку, що не відключається до кінця. У силових ковзаннях також чітко виражений повнопривідний характер. Subaru Outback XT із турбованим двигуном 2,4 л, 260 к.с. має бути взагалі бомба!

Nissan X-Trail з "електротрансмісією" відставав від лідерів тесту, але загалом тримався таким міцним середнячком із ухилом у безпеку руху. Для середнього водія те що потрібно! І ну дуже "преміальний" салон на тлі попереднього покоління з дешевими пластиком та дермантином.

Subaru Crosstrack розчарував повністю – було стійке відчуття їзди на передньопривідному автомобілі. Хоча шильдики на бортах говорили про повний привод. Нудний автомобіль для домогосподарок, де все принесено в жертву безпеці. Двічі, для надійності. І це автомобіль на базі Subaru Impreza [WRX STI]?

На Nissan Qashqai їздити не став - електротрансмісія та монопривод... Мені було достатньо розчарувань від Кросстрека. Але салон там повинен бути під стать Nissan X-Trail. А це також дуже важливо при щоденному користуванні.